BECAS
LOPES DA CUNHA Pamela Johanna
artículos
PAMELA LOPES DA CUNHA; LUIS F. SARMIENTO; SONIA TABARES; GUSTAVO TAFET; AMAURI GOUVEIA JR
Decision-making under stress: a psychological and neurobiological integrative model
Brain, Behavior, and Immunity - Health; Año: 2024
SUÁREZ-GARCÍA, DIANA M. A.; BIRBA, AGUSTINA; ZIMERMAN, MÁXIMO; DIAZGRANADOS, JESÚS A.; LOPES DA CUNHA, PAMELA; IBÁÑEZ, AGUSTÍN; GRISALES-CÁRDENAS, JOHAN S.; CARDONA, JUAN FELIPE; GARCÍA, ADOLFO M.
Rekindling action language: A neuromodulatory study on parkinson's disease patients
Brain Sciences; Año: 2021 vol. 11
LOPES DA CUNHA, PAMELA; TINTORELLI, RAMIRO; CORREA, JULIETA; BUDRIESI, PABLO; VIOLA, HAYDEE
Behavioral tagging as a mechanism for aversive-memory formation under acute stress
EUROPEAN JOURNAL OF NEUROSCIENCE; Año: 2021
TINTORELLI, RAMIRO; BUDRIESI, PABLO; VILLAR, MARIA EUGENIA; MARCHAL, PAUL; LOPES DA CUNHA, PAMELA LOPES; CORREA, JULIETA; GIURFA, MARTIN; VIOLA, HAYDÉE
Spatial-Memory Formation After Spaced Learning Involves ERKs1/2 Activation Through a Behavioral-Tagging Process
Scientific Reports; Año: 2020 vol. 10
LOPES DA CUNHA, PAMELA; VILLAR, MARIA EUGENIA; BALLARINI, FABRICIO; TINTORELLI, RAMIRO; ANA MARÍA VIOLA, HAYDÉE
Spatial object recognition memory formation under acute stress
HIPPOCAMPUS; Año: 2018 vol. 29 p. 491 - 499
LOPES DA CUNHA, P.; RAMIREZ BUTAVAND, D.; CHISARI, L. B.; BALLARINI, F.; VIOLA, H.
Exams at classroom have bidirectional effects on the long-term memory of an unrelated graphical task
npj science of learning; Año: 2018 vol. 3
VILLAR MARIA EUGENIA; MARTINEZ MARIA CECILIA; LOPES DA CUNHA PAMELA; BALLARINI FABRICIO; VIOLA HAYDEE
Memory consolidation and expression of object recognition are susceptible to retroactive interference
NEUROBIOLOGY OF LEARNING AND MEMORY; Año: 2016
LOPES DA CUNHA, PAMELA LOPES; ZANUTTO, SILVANO B; WAINSELBOIM ALEJANDRO
Análisis comportamental y electrofisiológico del aprendizaje inferencial de términos verbales nuevos: influencia del formato de presentación
Revista Argentina de Neuropsicología; Año: 2014
LOPES DA CUNHA PAMELA; VERNIS SERGIO; ZANUTTO SILVANO; WAINSELBOIM ALEJANDRO
Aprendizaje inferencial de términos verbales nuevos: un estudio de Potenciales Evocados
Revista Argentina de Neuropsicología; Lugar: Buenos Aires; Año: 2010 p. 23 - 40