INVESTIGADORES
KORZENIOWSKI Celina Graciela
capítulos de libros
CELINA KORZENIOWSKI
How to lower stress and strengthen student executive functions during crisis and disasters
School-Based Family Counseling for Crisis and Disaster: Global Perspectives?
Lugar: New York; Año: 2023; p. 79 - 97
CELINA KORZENIOWSKI
An ecological-contextual model of the development of executive functions: Identifying target areas for its promotion in children in socially-disadvantaged contexts
Handbook of health and well-being: Challenges, strategies and future trends
Lugar: Singapore; Año: 2022; p. 455 - 476
CELINA GRACIELA KORZENIOWSKI
Teaching Strategies for Reducing Student Stress
DISASTERSHOCK HOW SCHOOLS CAN COPE WITH THE EMOTIONAL STRESS OF A MAJOR DISASTER A Manual for Principals and Teachers
Lugar: California; Año: 2021; p. 24 - 30
CELINA GRACIELA KORZENIOWSKI; MIRTA SUSANA ISON; HILDA DIFABIO
A summary of the developmental trajectory of executive functions from birth to adulthood.
Psychiatry and Neuroscience Update- Vol IV
Año: 2021; p. 459 - 474
KORZENIOWSKI, CELINA GRACIELA; ISON, MIRTA SUSANA; DIFABIO, HILDA
Principales predictores del desarrollo neurocognitivo en niños de contextos socialmente vulnerables
Temas de neurociencias, medioambiente, bienestar y salud comunitaria
Lugar: Buenos Aires; Año: 2017; p. 65 - 87
KORZENIOWSKI, CELINA GRACIELA; ISON, MIRTA
Child Cognitive Stimulation Programs: Various Modalities of Intervention in Socially Vulnerable Contexts
Psychiatry and Neuroscience Update - Vol. II: A Translational Approach
Lugar: Nueva York; Año: 2017;
DRA. MIRTA ISON; LIC. ADRIANA ESPÓSITO; LIC. MARIANA CARRADA; LIC GABRIELA MORELATO; LIC. SILVINA MADDIO; GRECO, CAROLINA; KORZENIOWSKI, CELINA
PROGRAMA DE INTERVENCIÓN PARA ESTIMULAR ATENCIÓN SOSTENIDA Y HABILIDADES COGNITIVAS EN NIÑOS CON DISFUNCIÓN ATENCIONAL.
Avances en investigación en ciencias del comportamiento en Argentina
Lugar: Mendoza; Año: 2007; p. 113 - 141