BECAS
BRIGNONE NicolÁs Fernando
artículos
BRIGNONE NICOLAS FERNANDO; DENHAM SILVIA SUYAI
Toward an Updated Taxonomy of the South American Chenopodiaceae I: Subfamilies Betoideae, Camphorosmoideae, and Salsoloideae
ANNALS OF THE MISSOURI BOTANICAL GARDEN; Lugar: Saint Louis, Estados Unidos de América; Año: 2021 vol. 106 p. 10 - 30
JOCOU ADRIEL IAN; MINUÉ CARLOS ROGELIO; BRIGNONE NICOLAS FERNANDO; GANDULLO RICARDO
Going unnoticed for 40 years: about the presence of the exotic Suaeda paradoxa
Phytotaxa; Lugar: Auckland; Año: 2020 vol. 450 p. 219 - 228
JOCOU ADRIEL IAN; BRIGNONE NICOLAS FERNANDO
First record of Juncus articulatus subsp. articulatus (Juncaceae) for the Southern Cone flora
BOLETíN DE LA SOCIEDAD ARGENTINA DE BOTáNICA; Lugar: Córdoba; Año: 2020 vol. 55 p. 631 - 640
DENHAM, SILVIA SUYAI; BRIGNONE, NICOLÁS FERNANDO; JOHNSON, LEIGH A; POZNER, RAÚL ERNESTO
Using integrative taxonomy and multispecies coalescent models for phylogeny reconstruction and species delimitation within the “Nastanthus–Gamocarpha” clade (Calyceraceae)
MOLECULAR PHYLOGENETICS AND EVOLUTION; Lugar: Amsterdam; Año: 2019 vol. 130 p. 211 - 226
BRIGNONE NICOLAS FERNANDO; POZNER RAÚL ERNESTO; DENHAM, SILVIA S.
Origin and evolution of Atriplex (Amaranthaceae s.l.) in the Americas: unexpected insights from South American species
TAXON; Lugar: Viena; Año: 2019 vol. 68 p. 1021 - 1036
BRIGNONE NICOLAS FERNANDO
Neotypification of the name Atriplex pentandra (Amaranthaceae, Chenopodioideae)
Phytotaxa; Lugar: Auckland; Año: 2017 vol. 309 p. 197 - 200
BRIGNONE NICOLÁS FERNANDO; DENHAM SILVIA SUYAI; POZNER RAÚL
Synopsis of the genus Atriplex (Amaranthaceae, Chenopodioideae) for South America
AUSTRALIAN SYSTEMATIC BOTANY; Lugar: Collingwood; Año: 2016 vol. 29 p. 324 - 357
POMILIO CARLOS; MIÑO MARIELA; BRIGNONE NICOLAS FERNANDO; GARCÍA FACAL GUILLERMINA; TELESNICKI MARTA; FASS MÓNICA; FILLOY JULIETA; CUETO GERARDO; FERNÁNDEZ MARÍA SOLEDAD; PEREZ ADRIANA
Análisis de actividades sobre estadística descriptiva en libros de educación media: ¿Qué se pretende que los estudiantes aprendan?
Educação Matemática Pesquisa; Lugar: São Paulo; Año: 2016 vol. 18 p. 1345 - 1364