PERSONAL DE APOYO
OJEA Gladys Liliana
artículos
AUDISIO, CYNTHIA PAMELA; CÚNEO, PAOLA; OJEA, GLADYS LILIANA; ROSEMBERG, CELIA RENATA
Syntactic and morphological cues to transitivity in the input in toba/qom to young children from Argentina Indicadores Sintácticos y morfológicos de la transitividad en el input toba/qom a Niños pequeños y niñas pequeñas de Argentina
Forma y Funcion; Año: 2021 vol. 34
AUDISIO, CYNTHIA PAMELA; CÚNEO, PAOLA; OJEA, GLADYS LILIANA; ROSEMBERG, CELIA RENATA
Morfología causativa en el input en toba/qom (Guaycurú): Reflexiones para la adquisición de los verbos "
Signo y seña; Año: 2019 p. 69 - 95
ROSEMBERG, C.; OJEA, G.; ALAM, F.
Learning to read and write in bilingual contexts. A study and implementation programme with indigenous qom communities in Argentina
Educational Studies in Language and Literature. Special Issue: Plurilingual and Intercultural Education; Año: 2012 vol. 12 p. 1 - 25